סילבוס חלק ראשון
מהו לינקדאין בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות
מדיניות חברות לשימוש נכון ברשתות חברתיות
מה השימושים העיקריים ברשת לינקדאין
בניית פרופיל אישי בלינקדאין
רשת הקשרים: כיצד יוצרים את רשת הקשרים מהדרגה הראשונה בצורה נכונה, מהירה ואופטימלית
כיצד להרחיב את רשת הקשרים, כיצד לפנות ולהגיע לאנשי קשר שאינם ברשת הקשרים שלי.
מערכת הדיוור כיצד משתמשים בצורה נכונה וייעילה במערכת הדיוור של לינקדאין –
קבוצות בלינקדאין: סודות השימוש בקבוצות לינקדאין, אסטרטגיה וחשיבות בחירת הקבוצות
ממשק החיפוש בלינקדאין: כיצד ניתן לאתר בעלי תפקיד, לקוחות פוטנציאלים, חברות,עובדים ועוד
חברות: כיצד משתמשים בממשק חיפוש חברות
נטוורקינג: כיצד ואיך לבצע נטוורקינג עסקי, יעיל ואפקטיבי בלינקדאין
דף חברה: כיצד פותחים דף חברה בלינקדאין
גיוס עובדים / לקוחות דרך הרשת
חיפוש עבודה דרך הלינקדאין
LinkedIn Settingאיך לנהל ולהתאים לצרכים שלנו את חשבון הלינקדאין
סילבוס חלק שני
אסטרטגיה שיווקית ועסקית בלינקדאין
תכנון זמן ואסטרטגיה שיווקית בלינקדאין – איך מיישמים הלכה למעשה
בנייה ,ניהול ושיווק דף חברה
שימוש ב- Company Insight ו- Company Analytics
הכנסת פרזנטציות, תיק עבודות, וידאו, מאמר
פתיחה ,ניהול ושיווק קבוצה
איך להניע ולהגדיל מכירות בדרכים יצירתיות
קמפיין פרסומי ממומן, תכנון ובניית קמפיין
(כיצד להגיע לאנשי מפתח (דוגמאות רבות מהשטח
כיצד לעשות פיתוח עסקי באמצעות לינקדאין
השוואה בין פרופיל חינמי לפרופיל Premium
o שימוש ב Inmail
כיצד לכתוב פנייה ממוקדת
כיצד נגדיל את ההסתברות לקבלת תגובה מאנשי מפתח (שימוש בקבוצות, רקע המועמד ועוד)
טקטיקה של פנייה (שימוש בעיתונות העסקית כבסיס לפנייה)
כיצד נשלח מצגת (או קבצים נוספים) בפניה דרך מנגנון המייל של לינקדאין
שימוש ב- Tags בכדי לנהל כמויות גדולות של אנשי קשר
(בניית הרשת (כיצד נייבא אנשי קשר, סינכרון אנשי קשר וכו
ניצול יעיל של פניות לאנשים שפתחו את הפרופיל שלי (Premium)
מה זה endorsement וכיצד לנצל את הפונקציונאליות לפניות (מתאים גם למחפשי עבודה!)
שימוש ועדכון של Publications, Patents בכדי להשפיע בצורה ניכרת על SEO
כיצד לגייס עובדים/יועצים לחברה בהשקעה מינימלית
כיצד נדאג לשפר את רמת האבטחה בלינקדאין
כלים נוספים :
מבוא לגוגל אנליטיקס לצורך בקרה על כניסות לאתר
שימוש בתוכנת HootSuit לצורך מינוף יכולת ההפצה
שימוש בתוכנת Klout לצורך מדידת הפעילות הכוללת ברשתות החברתיות
שימוש ב- Resume Builder לצורך הפקה אוטומטית של קורות חיים שתמיד מעודכנים
סילבוס חלק ראשון
מהו לינקדאין בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות
מדיניות חברות לשימוש נכון ברשתות חברתיות
מה השימושים העיקריים ברשת לינקדאין
בניית פרופיל אישי בלינקדאין
רשת הקשרים: כיצד יוצרים את רשת הקשרים מהדרגה הראשונה בצורה נכונה, מהירה ואופטימלית
כיצד להרחיב את רשת הקשרים, כיצד לפנות ולהגיע לאנשי קשר שאינם ברשת הקשרים שלי.
מערכת הדיוור כיצד משתמשים בצורה נכונה וייעילה במערכת הדיוור של לינקדאין –
קבוצות בלינקדאין: סודות השימוש בקבוצות לינקדאין, אסטרטגיה וחשיבות בחירת הקבוצות
ממשק החיפוש בלינקדאין: כיצד ניתן לאתר בעלי תפקיד, לקוחות פוטנציאלים, חברות,עובדים ועוד
חברות: כיצד משתמשים בממשק חיפוש חברות
נטוורקינג: כיצד ואיך לבצע נטוורקינג עסקי, יעיל ואפקטיבי בלינקדאין
דף חברה: כיצד פותחים דף חברה בלינקדאין
גיוס עובדים / לקוחות דרך הרשת
חיפוש עבודה דרך הלינקדאין
LinkedIn Settingאיך לנהל ולהתאים לצרכים שלנו את חשבון הלינקדאין
סילבוס חלק שני
אסטרטגיה שיווקית ועסקית בלינקדאין
תכנון זמן ואסטרטגיה שיווקית בלינקדאין – איך מיישמים הלכה למעשה
בנייה ,ניהול ושיווק דף חברה
שימוש ב- Company Insight ו- Company Analytics
הכנסת פרזנטציות, תיק עבודות, וידאו, מאמר
פתיחה ,ניהול ושיווק קבוצה
איך להניע ולהגדיל מכירות בדרכים יצירתיות
קמפיין פרסומי ממומן, תכנון ובניית קמפיין
(כיצד להגיע לאנשי מפתח (דוגמאות רבות מהשטח
כיצד לעשות פיתוח עסקי באמצעות לינקדאין
השוואה בין פרופיל חינמי לפרופיל Premium
o שימוש ב Inmail
כיצד לכתוב פנייה ממוקדת
כיצד נגדיל את ההסתברות לקבלת תגובה מאנשי מפתח (שימוש בקבוצות, רקע המועמד ועוד)
טקטיקה של פנייה (שימוש בעיתונות העסקית כבסיס לפנייה)
כיצד נשלח מצגת (או קבצים נוספים) בפניה דרך מנגנון המייל של לינקדאין
שימוש ב- Tags בכדי לנהל כמויות גדולות של אנשי קשר
(בניית הרשת (כיצד נייבא אנשי קשר, סינכרון אנשי קשר וכו
ניצול יעיל של פניות לאנשים שפתחו את הפרופיל שלי (Premium)
מה זה endorsement וכיצד לנצל את הפונקציונאליות לפניות (מתאים גם למחפשי עבודה!)
שימוש ועדכון של Publications, Patents בכדי להשפיע בצורה ניכרת על SEO
כיצד לגייס עובדים/יועצים לחברה בהשקעה מינימלית
כיצד נדאג לשפר את רמת האבטחה בלינקדאין
כלים נוספים :
מבוא לגוגל אנליטיקס לצורך בקרה על כניסות לאתר
שימוש בתוכנת HootSuit לצורך מינוף יכולת ההפצה
שימוש בתוכנת Klout לצורך מדידת הפעילות הכוללת ברשתות החברתיות
שימוש ב- Resume Builder לצורך הפקה אוטומטית של קורות חיים שתמיד מעודכנים
סילבוס חלק ראשון
מהו לינקדאין בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות
מדיניות חברות לשימוש נכון ברשתות חברתיות
מה השימושים העיקריים ברשת לינקדאין
בניית פרופיל אישי בלינקדאין
רשת הקשרים: כיצד יוצרים את רשת הקשרים מהדרגה הראשונה בצורה נכונה, מהירה ואופטימלית
כיצד להרחיב את רשת הקשרים, כיצד לפנות ולהגיע לאנשי קשר שאינם ברשת הקשרים שלי.
מערכת הדיוור כיצד משתמשים בצורה נכונה וייעילה במערכת הדיוור של לינקדאין –
קבוצות בלינקדאין: סודות השימוש בקבוצות לינקדאין, אסטרטגיה וחשיבות בחירת הקבוצות
ממשק החיפוש בלינקדאין: כיצד ניתן לאתר בעלי תפקיד, לקוחות פוטנציאלים, חברות,עובדים ועוד
חברות: כיצד משתמשים בממשק חיפוש חברות
נטוורקינג: כיצד ואיך לבצע נטוורקינג עסקי, יעיל ואפקטיבי בלינקדאין
דף חברה: כיצד פותחים דף חברה בלינקדאין
גיוס עובדים / לקוחות דרך הרשת
חיפוש עבודה דרך הלינקדאין
LinkedIn Settingאיך לנהל ולהתאים לצרכים שלנו את חשבון הלינקדאין
סילבוס חלק שני
אסטרטגיה שיווקית ועסקית בלינקדאין
תכנון זמן ואסטרטגיה שיווקית בלינקדאין – איך מיישמים הלכה למעשה
בנייה ,ניהול ושיווק דף חברה
שימוש ב- Company Insight ו- Company Analytics
הכנסת פרזנטציות, תיק עבודות, וידאו, מאמר
פתיחה ,ניהול ושיווק קבוצה
איך להניע ולהגדיל מכירות בדרכים יצירתיות
קמפיין פרסומי ממומן, תכנון ובניית קמפיין
(כיצד להגיע לאנשי מפתח (דוגמאות רבות מהשטח
כיצד לעשות פיתוח עסקי באמצעות לינקדאין
השוואה בין פרופיל חינמי לפרופיל Premium
o שימוש ב Inmail
כיצד לכתוב פנייה ממוקדת
כיצד נגדיל את ההסתברות לקבלת תגובה מאנשי מפתח (שימוש בקבוצות, רקע המועמד ועוד)
טקטיקה של פנייה (שימוש בעיתונות העסקית כבסיס לפנייה)
כיצד נשלח מצגת (או קבצים נוספים) בפניה דרך מנגנון המייל של לינקדאין
שימוש ב- Tags בכדי לנהל כמויות גדולות של אנשי קשר
(בניית הרשת (כיצד נייבא אנשי קשר, סינכרון אנשי קשר וכו
ניצול יעיל של פניות לאנשים שפתחו את הפרופיל שלי (Premium)
מה זה endorsement וכיצד לנצל את הפונקציונאליות לפניות (מתאים גם למחפשי עבודה!)
שימוש ועדכון של Publications, Patents בכדי להשפיע בצורה ניכרת על SEO
כיצד לגייס עובדים/יועצים לחברה בהשקעה מינימלית
כיצד נדאג לשפר את רמת האבטחה בלינקדאין
כלים נוספים :
מבוא לגוגל אנליטיקס לצורך בקרה על כניסות לאתר
שימוש בתוכנת HootSuit לצורך מינוף יכולת ההפצה
שימוש בתוכנת Klout לצורך מדידת הפעילות הכוללת ברשתות החברתיות
שימוש ב- Resume Builder לצורך הפקה אוטומטית של קורות חיים שתמיד מעודכנים
סילבוס חלק ראשון
מהו לינקדאין בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות
מדיניות חברות לשימוש נכון ברשתות חברתיות
מה השימושים העיקריים ברשת לינקדאין
בניית פרופיל אישי בלינקדאין
רשת הקשרים: כיצד יוצרים את רשת הקשרים מהדרגה הראשונה בצורה נכונה, מהירה ואופטימלית
כיצד להרחיב את רשת הקשרים, כיצד לפנות ולהגיע לאנשי קשר שאינם ברשת הקשרים שלי.
מערכת הדיוור כיצד משתמשים בצורה נכונה וייעילה במערכת הדיוור של לינקדאין –
קבוצות בלינקדאין: סודות השימוש בקבוצות לינקדאין, אסטרטגיה וחשיבות בחירת הקבוצות
ממשק החיפוש בלינקדאין: כיצד ניתן לאתר בעלי תפקיד, לקוחות פוטנציאלים, חברות,עובדים ועוד
חברות: כיצד משתמשים בממשק חיפוש חברות
נטוורקינג: כיצד ואיך לבצע נטוורקינג עסקי, יעיל ואפקטיבי בלינקדאין
דף חברה: כיצד פותחים דף חברה בלינקדאין
גיוס עובדים / לקוחות דרך הרשת
חיפוש עבודה דרך הלינקדאין
LinkedIn Settingאיך לנהל ולהתאים לצרכים שלנו את חשבון הלינקדאין
סילבוס חלק שני
אסטרטגיה שיווקית ועסקית בלינקדאין
תכנון זמן ואסטרטגיה שיווקית בלינקדאין – איך מיישמים הלכה למעשה
בנייה ,ניהול ושיווק דף חברה
שימוש ב- Company Insight ו- Company Analytics
הכנסת פרזנטציות, תיק עבודות, וידאו, מאמר
פתיחה ,ניהול ושיווק קבוצה
איך להניע ולהגדיל מכירות בדרכים יצירתיות
קמפיין פרסומי ממומן, תכנון ובניית קמפיין
(כיצד להגיע לאנשי מפתח (דוגמאות רבות מהשטח
כיצד לעשות פיתוח עסקי באמצעות לינקדאין
השוואה בין פרופיל חינמי לפרופיל Premium
o שימוש ב Inmail
כיצד לכתוב פנייה ממוקדת
כיצד נגדיל את ההסתברות לקבלת תגובה מאנשי מפתח (שימוש בקבוצות, רקע המועמד ועוד)
טקטיקה של פנייה (שימוש בעיתונות העסקית כבסיס לפנייה)
כיצד נשלח מצגת (או קבצים נוספים) בפניה דרך מנגנון המייל של לינקדאין
שימוש ב- Tags בכדי לנהל כמויות גדולות של אנשי קשר
(בניית הרשת (כיצד נייבא אנשי קשר, סינכרון אנשי קשר וכו
ניצול יעיל של פניות לאנשים שפתחו את הפרופיל שלי (Premium)
מה זה endorsement וכיצד לנצל את הפונקציונאליות לפניות (מתאים גם למחפשי עבודה!)
שימוש ועדכון של Publications, Patents בכדי להשפיע בצורה ניכרת על SEO
כיצד לגייס עובדים/יועצים לחברה בהשקעה מינימלית
כיצד נדאג לשפר את רמת האבטחה בלינקדאין
כלים נוספים :
מבוא לגוגל אנליטיקס לצורך בקרה על כניסות לאתר
שימוש בתוכנת HootSuit לצורך מינוף יכולת ההפצה
שימוש בתוכנת Klout לצורך מדידת הפעילות הכוללת ברשתות החברתיות
שימוש ב- Resume Builder לצורך הפקה אוטומטית של קורות חיים שתמיד מעודכנים
חיפושים באינטרנט
מידע דרך רשת האינטרנט
מנוע גוגל: גוגל התראות, גוגל מגמות, גוגל פיננסי, גוגל תרגומים,
סוגי מנועי חיפוש וכלים שונים
מנועי חיפוש נישתיים
ניסוח נכון של שאילתת חיפוש – חיפוש בוליאני
טיפים לחיפוש איכותי
אופרטורים אפשריים בשאילתות חיפש מתקדמות
חיפוש ממוקד בפרמטרים משתנים כותרת, אתר ועוד
חיפוש מתקדם ( Google Advanced)
חיפוש לפי תמונות
שאילתות חיפוש מוגדרות
רשתות חברתיות ופורומים כבסיסי מידע.
מנועי חיפוש ברשתות החברתיות
בניית רשימות תפוצה
 |
הקורס יועבר על ידי מיכל וולפמן (MBA), מומחית בשיווק דיגיטלי בעלת ניסיון עשיר בשימוש ברשתות חברתיות. בעלים ומנכ"ל של חברת מיכלינקס.
מיכל כיהנה כמנכ"ל בחברת I_CLASS שעסקה בלפטפורמת למידה דיגיטלית, כסמנכ"ל בחברת קורן טק טכנולוגיות, מילאה תפקידי ניהול בכירים בחברת נס טכנולוגיות, מטריקס, לוגטל. את הקריירה החלה כמהנדסת תוכנה בתעשיה האווירית. |